17.11.2016 - 17.11.2016
“Tożsamość, Wizerunek i Kapitał Marki Firmy Rodzinnej”- międzynarodowa konferencja naukowa
“Tożsamość, Wizerunek i Kapitał Marki Firmy Rodzinnej”. Konferencja Naukowa z cyklu Dzień Przedsiębiorczości Rodzinnej
w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Konferencja odbędzie się 17 listopada 2016 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, al. Niepodległości 128, Aula I, budynek C.
Celem wydarzenia jest:
– upowszechnienie dorobku naukowego związanego z marką firmy rodzinnej,
– popularyzacja wyników badań, które dotyczą wizerunku i reputacji firm rodzinnych,
– promocja dobrych praktyk w zakresie budowania marki firmy rodzinnej,
– sformułowanie rekomendacji dotyczących sposobu kształtowania atrakcyjnego wizerunku firmy rodzinnej wśród studentów i absolwentów szkół wyższych,
– zwrócenie uwagi na znaczenie marki w budowaniu wartości współczesnego przedsiębiorstwa.
Program konferencji:
Rejestracja uczestników (godz. 9:00-9:40)
Wystąpienia otwierające (godz. 9:40-10:00)
Janusz Piechociński – były Wicepremier i Minister Gospodarki RP
prof. SGH dr hab. Roman Sobiecki – Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
prof. SGH dr hab. Jan Klimek – Kierownik Zakładu Przedsiębiorstwa Rodzinnego
Małgorzata Mączyńska – przedstawiciel patrona konferencji (PARP)
10:00-12:30 Sesja I:
- prof. UP dr hab. Zbigniew Waśkowski (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) – Ambush Marketing jako sposób budowania wizerunku przedsiębiorstwa
- prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona (SGH w Warszawie) – Znaczenie marki w budowie wartości współczesnego przedsiębiorstwa
- prof. dr hab. Jacek Kall (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) – Kiedy nazwisko staje się marką
- dr hab. Wojciech Popczyk (Uniwersytet Łódzki) – Reputacja i wizerunek przedsiębiorstwa rodzinnego jako efekt kapitału społecznego rodziny
- dr Alicja Hadryś-Nowak (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) – Family Business Branding – czy marka firmy rodzinnej pomaga w ekspansji międzynarodowej?
- prof. dr hab. Marcin Wojtysiak-Kotlarski (SGH w Warszawie) – Firma rodzinna a start-up
- dyskusja
12:30-12:45 Przerwa
12:45-13:30 Sesja II:
- Arkadiusz Zalewski (Prezes firmy Kapitał Intelektualny) – Filozofia prowadzenia biznesu w firmach rodzinnych a kapitał intelektualny
- Konrad Bugiera, Eleni Tzoka-Stecka (Fundacja Firm Rodzinnych) – Drzewko Firma Rodzinna- marka parasolowa komunikująca wspólne wartości
- Anna Nalazek (Prezes Zarządu Brand Innovation) – wystąpienie prezentujące autorską koncepcję kształtowania marki firmy rodzinnej
13:30-15:00 Sesja III: “Jak budowaliśmy markę firmy rodzinnej?” – doświadczenia polskich firm
- Firma Rodzinna Makarczykowie – Dariusz Makarczyk
- CICHE International Trade & Investment – Diana Cichy, Czesław Cichy
- Firma SIERANT – Aldona Sierant, Stanisław Sierant
Poczęstunek i networking
Zgłoszenie udziału w konferencji poprzez FORMULARZ
Organizator:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie