Co myślimy o rodzinnych firmach?

Fundacja Firmy Rodzinne

Powrót

English

26 August 2014

Co myślimy o rodzinnych firmach?

  • Ponad 2/3 Polaków deklaruje, że informacja o wytworzeniu produktu przez firmę rodzinną zachęciłaby ich do zakupu, a jeden na ośmiu Polaków gotów jest zapłacić więcej za taki produkt niż porównywalny z innej firmy.
  • Firmy rodzinne kojarzą się Polakom z tradycyjnymi, przyjaznymi i godnymi zaufania przedsiębiorstwami.
  • Zdaniem Polaków firmy rodzinne są dobrymi pracodawcami. Prawie jedna czwarta naszych rodaków uważa, że firmy rodzinne pomagają pracownikom rozwiązywać ich problemy, a nie zwalniają ich, gdy tylko problem się pojawi.
  • Co siódmy Polak uważa, że warto kupować produkty z przedsiębiorstw rodzinnych, ponieważ firmy te są uczciwymi i sprawiedliwymi pracodawcami.
  • Prawie połowa Polaków uważa, że członkowie rodziny to dobrzy partnerzy do założenia wspólnego biznesu. Wraz z wiekiem, jesteśmy o tym coraz bardziej przekonani.

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!