Koniec mitu prywaciarza. Wyniki badania „Polacy o firmach rodzinnych 2015”

Fundacja Firmy Rodzinne

Powrót

English

20 October 2015

Koniec mitu prywaciarza. Wyniki badania „Polacy o firmach rodzinnych 2015”

Tradycja, wysoka jakość, rzetelność, wiarygodność i uczciwość to cechy, które najczęściej kojarzą się Polakom z firmami rodzinnymi, jak wynika z drugiej edycji raportu “Polacy o firmach rodzinnych” opracowanego na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne. Z kolei właściciele firm rodzinnych zostali scharakteryzowani jako osoby przedsiębiorcze, pracowite, zaradne i kreatywne. To potwierdza, że Polacy odeszli już od negatywnego stereotypowego postrzegania rodzinnego przedsiębiorcy jako “prywaciarza” – cwaniaka, który żeruje na naiwności klientów i wyzyskuje swoich pracowników. To koniec mitu prywaciarza.

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!