Wyborcza.biz- 2/3 firm rodzinnych chce rozwijać kompetencje dot. inteligencji społecznej

Fundacja Firmy Rodzinne


Warning: Undefined variable $customLoop in /app/backend/wp-content/themes/ffr/single-media.php on line 4

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /app/backend/wp-content/themes/ffr/single-media.php on line 4

Kategorie:


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /app/backend/wp-content/themes/ffr/functions.php on line 247

Wyborcza.biz- 2/3 firm rodzinnych chce rozwijać kompetencje dot. inteligencji społecznej

25 kwietnia 2017

Najbardziej pożądaną kompetencją przyszłości, którą zamierza rozwijać ok 67 % firm rodzinnych jest inteligencja społeczna, wynika z badania „Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych” przeprowadzonego przez Fundację Firm Rodzinnych (FFR) we współpracy z firmą doradczą EY i Bankiem Pekao. Więcej TU

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!

Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości

You have successfully subscribed to the newsletter

Wystąpił błąd :( Spróbuj ponownie

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych przez Fundację Firm Rodzinnych w celach statystycznych i marketingowych.