Media o nas

Przejdź dalej

Fundacja Firmy Rodzinne

Forbes.pl- Firmy rodzinne muszą postawić na inteligencje społeczną i big data

25 kwietnia 2017

Firmy rodzinne, by utrzymać się na rynku w przyszłości muszą postawić na umiejętność przetwarzania dużych zbiorów danych (tzw. big data) oraz rozumienia potrzeb ludzi (tzw. inteligencję społeczną) – wynika z przedstawionego w poniedziałek raportu Fundacji Firmy Rodzinne. Więcej TU

Polskie Radio- Spółki rodzinne gotowe na trendy

25 kwietnia 2017

Fundacja Firmy Rodzinne przygotowała raport „Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych 2017”, którego celem było zbadanie, jak biznesy rodzinne oceniają swój poziom wiedzy w dwóch obszarach. Chodzi o kompetencje przyszłości i kompetencje w zarządzaniu. W badaniu wzięło udział ponad 200 polskich firm rodzinnych. Więcej TU

Gazeta Prawna- Firmy Rodzinne muszą postawić na inteligencję społeczną i big data

25 kwietnia 2017

Firmy rodzinne, by utrzymać się na rynku w przyszłości muszą postawić na umiejętność przetwarzania dużych zbiorów danych (tzw. big data) oraz rozumienia potrzeb ludzi (tzw. inteligencję społeczną) – wynika z przedstawionego w poniedziałek raportu Fundacji Firmy Rodzinne. Więcej TU

Wyborcza.biz- 2/3 firm rodzinnych chce rozwijać kompetencje dot. inteligencji społecznej

25 kwietnia 2017

Najbardziej pożądaną kompetencją przyszłości, którą zamierza rozwijać ok 67 % firm rodzinnych jest inteligencja społeczna, wynika z badania „Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych” przeprowadzonego przez Fundację Firm Rodzinnych (FFR) we współpracy z firmą doradczą EY i Bankiem Pekao. Więcej TU

Dziennik Gazeta Prawna- Sadowski: Polska Konstytucja powinna chronić firmy rodzinne

19 stycznia 2017

Wypowiedź Andrzeja Sadowskiego, Prezydenta Centrum im. Adama Smitha, dotycząca konieczności ochrony firm rodzinnych przez polską konstytucje. Więcej TU

WP money- Konstytucja powinna chronić firmy rodzinne

19 stycznia 2017

– Rodzina jest podstawową komórką gospodarczą tak samo jak społeczną. Można powiedzieć, że polskie firmy rodzinne są bardziej patriotyczne niż każdy polski rząd, ponieważ to one realizują w praktyce hasło patriotyzmu gospodarczego– powiedział Andrzej Sadowski podczas Drugiego śniadania Fundacji Firmy Rodzinne. Więcej TU

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!