Wiedza

Fundacja Firmy Rodzinne

Powrót

English

27 kwietnia 2019

Early Warning Europe – Przedsiębiorcy w kłopotach często potrzebują wsparcia w zakresie prostych kalkulacji finansowych

Rozmawiamy z Agnieszką Simon-Adamczewską – kontrolerką finansową, jedną z mentorek zaangażowanych w program Early Warning Europe. Opowiada nam ona o perspektywie spojrzenia na problemy przedsiębiorców przez pryzmat własnej wiedzy eksperckiej.

Według naszej rozmówczyni głównym i kluczowym problematycznym obszarem z jakim przedsiębiorcy się zmagają jest kwestia odpowiedniego podejścia do „liczenia”. Agnieszka Simon-Adamczewska sugeruje, że przedsiębiorcy albo nie chcą, albo nie potrafią uczciwie podejść do kwestii kalkulacji.

Niniejszym do programu powinni zgłaszać się przedsiębiorcy, w tym wypadku, chcący poszerzyć swoją świadomość w zakresie przychodów i kosztów. Świadomość w tym obszarze pozwoli im na ukierunkowanie swojego biznesu w taki sposób, by ten mógł rozwijać się, a nie tracić. Problemy w tej domenie istnieją, są dostrzegane, lecz wiele osób prowadzących działalność nie potrafi odpowiednio stawić im czoła.

Agnieszka Simon-Adamczewska to jedna z mentorek pracujących w sieci Early Warning Europe. Wśród naszych ekspertów znajdują się osoby pracujące w bardzo szerokim, zróżnicowanym zakresie dziedzin. Z jakimikolwiek problemami nie zmagałaby się Twoja firma, z pewnością znajdziesz wśród naszej kadry osoby kompetentne, które swoją wiedzą i doświadczeniem będą w stanie wspomóc Cię w zmaganiach z kłopotami biznesowymi.

Nie czekajcie – ta edycja programu zmierza już ku zamknięciu, zatem warto dać sobie szansę na otrzymanie darmowej, eksperckiej pomocy. Zgłoszenia w bieżącej iteracji inicjatywy EWE przyjmujemy jeszcze do wakacji.

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!

Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości

You have successfully subscribed to the newsletter

Wystąpił błąd :( Spróbuj ponownie

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych przez Fundację Firm Rodzinnych w celach statystycznych i marketingowych.