Wiedza

Fundacja Firmy Rodzinne

Powrót

English

7 sierpnia 2015

Polacy o Firmach Rodzinnych

Polacy o Firmach Rodzinnych

Ponad 2/3 Polaków deklaruje, że informacja o wytworzeniu produktu przez firmę rodzinną zachęciłaby ich do zakupu, a jeden na ośmiu Polaków gotów jest zapłacić więcej za taki produkt niż porównywalny z innej firmy.

Firmy rodzinne kojarzą się Polakom z tradycyjnymi, przyjaznymi i godnymi zaufania przedsiębiorstwami.

Zdaniem Polaków firmy rodzinne są dobrymi pracodawcami. Prawie jedna czwarta naszych rodaków uważa, że firmy rodzinne pomagają pracownikom rozwiązywać ich problemy, a nie zwalniają ich, gdy tylko problem się pojawi.

Co siódmy Polak uważa, że warto kupować produkty z firm rodzinnych, ponieważ firmy te są uczciwymi i sprawiedliwymi pracodawcami

Prawie połowa Polaków uważa, że członkowie rodziny to dobrzy partnerzy do założenia wspólnego biznesu. Wraz z wiekiem, jesteśmy o tym coraz bardziej przekonani.

Przejdź TUTAJ, aby przeczytać raport „Polacy o firmach rodzinnych”.

Serdecznie dziękujemy sponsorom: Ochnik, Grupa Adamed, Mokate, Koral, Wardyński i Wspólnicy

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!

Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości

You have successfully subscribed to the newsletter

Wystąpił błąd :( Spróbuj ponownie

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych przez Fundację Firm Rodzinnych w celach statystycznych i marketingowych.