Wiedza
24 lipca 2023
Ufam, że mądre osoby wykorzystają fundację dobrze. Katarzyna Gierczak-Grupińska o fundacji rodzinnej.
SUKCESJA PO POLSKU, CZYLI O ROLI FUNDACJI RODZINNEJ W PLANOWANIU PRZYSZŁOŚCI FIRM RODZINNYCH to tytuł raportu, który ukazał się w wakacyjnym wydaniu magazynu Home&Market. Fundacja również miała swój wkład w powstanie tego raportu. Przy okazji jego tworzenia, Katarzyna Gierczak-Grupińska, w rozmowie z Beatą Tomczyk z FMC27 News, opowiedziała m.in. o tym od czego zacząć pracę nad fundacją rodzinną, by przyniosła korzyści, jaką rolę w firmach rodzinnych odgrywają kobiety i czym tak naprawdę jest sukcesja. Zachęcamy do wysłuchania.
Kategorie
10 ostatnich wpisów:
- Reminiscencje o Japonii
- Fundacja rodzinna bez profesjonalizacji to nadal NIEudana sukcesja
- Mentoring dla firm w trudnościach – nowy projekt PARP
- Drzewko – parasol ochronny firmy rodzinnej
- Czy można przygotować dzieci do przejęcia rodzinnego przedsiębiorstwa?
- Z pokolenia na pokolenie – rozmawiamy z Kazuyoshi Tsuyukusa, pierwszym Polakiem, który pracował dla Toyoty w Japonii.
- Wyzwania firm rodzinnych
- Kluczem jest edukacja i nadzór – rozmowa z Sylwią Mokrysz, współwłaścicielką firmy Mokate
- Refleksje z wyprawy do Japonii
- Pionierzy przedsiębiorczości w Polsce
Tematyka wpisów:
Popularne tagi: