Media o nas

Fundacja Firmy Rodzinne

Kategorie:

Forsla.pl: Raport: ponad połowa Polaków deklaruje zaufanie do firm rodzinnych

24 października 2017

Ponad połowa Polaków (51,3 proc.) deklaruje wysoki lub bardzo wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.) Więcej TU

Portal spożywczy.pl: Ponad połowa Polaków deklaruje zaufanie do firm rodzinnych

24 października 2017

Ponad połowa Polaków (51,3 proc.) deklaruje wysoki lub bardzo wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.). Więcej TU

TVN24 BiS: Ponad połowa Polaków deklaruje zaufanie do firm rodzinnych

24 października 2017

Ponad połowa Polaków (51,3 proc.) deklaruje wysoki lub bardzo wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.). Więcej TU

W Polityce.pl: Jak biznes, to tylko w rodzinie. Ponad połowa Polaków deklaruje zaufanie do firm rodzinnych

24 października 2017

Więcej Polaków ufa przedsiębiorcom niż urzędnikom państwowym,bankierom, czy nawet księżom i dziennikarzom. Więcej TU

Polskie Radio: Ponad połowa Polaków deklaruje zaufanie do firm rodzinnych

24 października 2017

Ponad połowa Polaków (51,3 proc.) deklaruje wysoki lub bardzo wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.). Więcej TU

Wiadomości Handlowe: Koniec mitu prywaciarza. Polacy ufają firmom rodzinnym

24 października 2017

Co czwarty Polak jest skłonny zapłacić więcej za produkt wiedząc, że pochodzi on z firmy rodzinnej – wynika z raportu „Polacy o firmach rodzinnych. Firmy zbudowane na zaufaniu”. Więcej TU

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!

Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości

You have successfully subscribed to the newsletter

Wystąpił błąd :( Spróbuj ponownie

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych przez Fundację Firm Rodzinnych w celach statystycznych i marketingowych.