Forbes.pl- Firmy rodzinne muszą postawić na inteligencje społeczną i big data
25 kwietnia 2017
Kategorie:
25 kwietnia 2017
25 kwietnia 2017
Fundacja Firmy Rodzinne przygotowała raport „Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych 2017”, którego celem było zbadanie, jak biznesy rodzinne oceniają swój poziom wiedzy w dwóch obszarach. Chodzi o kompetencje przyszłości i kompetencje w zarządzaniu. W badaniu wzięło udział ponad 200 polskich firm rodzinnych. Więcej TU
25 kwietnia 2017
25 kwietnia 2017
Najbardziej pożądaną kompetencją przyszłości, którą zamierza rozwijać ok 67 % firm rodzinnych jest inteligencja społeczna, wynika z badania „Kompetencje przyszłości w firmach rodzinnych” przeprowadzonego przez Fundację Firm Rodzinnych (FFR) we współpracy z firmą doradczą EY i Bankiem Pekao. Więcej TU
19 stycznia 2017
– Rodzina jest podstawową komórką gospodarczą tak samo jak społeczną. Można powiedzieć, że polskie firmy rodzinne są bardziej patriotyczne niż każdy polski rząd, ponieważ to one realizują w praktyce hasło patriotyzmu gospodarczego– powiedział Andrzej Sadowski podczas Drugiego śniadania Fundacji Firmy Rodzinne. Więcej TU
Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości