Media o nas

Fundacja Firmy Rodzinne

Kategorie:

Polskie Radio- Sadowski: polska konstytucja powinna chronić firmy rodzinne

19 stycznia 2017

Firmy rodzinne jako fundament życia gospodarczego powinny podlegać ochronie polskiej konstytucji na tej samej zasadzie, co sama rodzina i rodzinne gospodarstwa rolne- powiedział w czwartek Prezydent Centrum im. Adama Smitha prof. Andrzej Sadowski. Więcej TU   

DO RZECZY.PL – o rosnącym poparciu dla firm rodzinnych

14 grudnia 2016

Portal Do Rzeczy.pl publikuje informacje o rosnącym poparciu Polaków wobec firm rodzinnych. Artykuł dostępny TU

Wprost.pl – publikuje najciekawsze dane z Raportu Fundacji

14 grudnia 2016

Wprost.pl cytuje najciekawsze dane zaprezentowane w Polacy o Firmach Rodzinnych 2016. Cały artykuł dostępny TU

Polskieradio.pl – Jak uzdrowić system podatkowy?

8 grudnia 2016

Polski system podatkowy wymaga radykalnych zmian, o których mówili w audycji Szukając Dziury w Całym Andrzej Sadowski (Centrum im. Adama Smitha), Katarzyna Gierczak-Grupińska (Fundacja Firmy Rodzinne) oraz Ireneusz Jabłoński (Warsaw Enterprise Institue).

Rzeczpospolita TV – wywiad z prezes Katarzyną Gierczak Grupińską

6 grudnia 2016

Wywiad z prezes Fundacji Firmy Rodzinne w programie #RZECZoBIZNESIE – Ludzie z firm rodzinnych myślą o tym, żeby świat był troszkę lepszy – podkreślała. Zdaniem Gierczak-Grupińskiej od firmy rodzinnej nie można odpocząć, tak jak od dzieci się nie odpoczywa. – Nie da się w niej oddzielić pracy od życia osobistego – dodała. Rozmowa dostępna tu: WYWIAD

Galerie Handlowe – Jak firma, to tylko rodzinna

1 grudnia 2016

Wyniki Raportu Polacy o Firmach Rodzinnych wyraźnie wskazują, że Polacy coraz bardziej doceniają „rodzinność” w biznesie.

Pozostań
z nami w kontakcie

Zapisz się do newslettera!

Firmy średniej wielkości – zwycięzcy 35-letniej sztafety wolnej przedsiębiorczości

You have successfully subscribed to the newsletter

Wystąpił błąd :( Spróbuj ponownie

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych przez Fundację Firm Rodzinnych w celach statystycznych i marketingowych.