13 kwietnia 2016 Firma Rodzinna się opłaca! Znak firma rodzinna to marketingowy wyróżnik produktów lub usług. W Polsce co najmniej 60% firm to przedsiębiorstwa rodzinne. Jesteśmy ważni ponieważ z upartością w działaniu i zaangażowaniem ... Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Adam Rozwadowski | ENEL-MED Uczciwość, zaufanie, współpraca to kluczowe zasady decydujące o sukcesie firmy rodzinnej. Zbiór cennych wskazówek od Prezesa ENEL-MED. Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Kazimierz Pazgan | Grupa Konspol Firma rodzinna patrzy długofalowo, perspektywicznie, nie ogranicza się tylko do krótkich biznesów. Co jeszcze wyróżnia firmy rodzinne zdaniem Kazimierza Pazgana, prezesa Grupy Konspol? Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Magdalena Pazgan-Wacławek | Grupa Konspol O zasadach istotnych w biznesie, wzajemnych relacjach z rodzicami i pracy przeplatającej się z życiem. Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Marcin Ochnik | Ochnik Dlaczego warto być w FBN? Garść doświadczeń z perspektywy Marcina Ochnika, zarządzającego jedną z czołowych marek odzieży skórzanej oraz dodatków w Polsce. Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Krzysztof Kasztelewicz | Sądecki Bartnik Jakimi zasadami kierować się w rodzinnym biznesie? Jakie przyjąć autorytety? Czego najlepiej uczyć się od rodziców? Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Ryszard Kalisz Podczas spotkania Family Business Networks Poland, Ryszard Kalisz opowiada o wartościach firm rodzinnych oraz o tym, co wyróżnia je na tle pozostałych. Wideo Czytaj więcej
13 kwietnia 2016 FBN Łukasz Drohomirecki | Pożegnanie z Afryką Jakimi wartościami kierować się w biznesie? Jakie korzyści płyną z prowadzenia biznesu wraz z rodziną? Wideo Czytaj więcej
24 marca 2016 Co Polacy myślą naprawdę? Informacja prasowa Centrum im. Adama Smitha, Warszawa 23 marca 2016 r. Centrum im. Adama Smitha (www.smith.pl) we współpracy z Neurohm Polska (www.neurohm.com) i Ariadną Ogólnopolskim Panelem Badawczym (www.panelariadna.pl) przy współpracy z ISBnews (www.isbnews.pl) ... Badania Czytaj więcej
Jak oszacować potencjał dochodowy przedsiębiorstwa? autor: Małgorzata Kaczmarczyk 21 marca 2016 Na wartość przedsiębiorstwa można, a wręcz należy, patrzeć poprzez pryzmat dochodów, jakie firma może przynieść jej właścicielom. Metoda dochodowa powszechnie uznawana jest za najlepiej ... Finanse przedsiębiorstwa, Publikacje metoda dochodowa wycenywycenawycena dochodowawycena firmy Czytaj więcej