30.08.2016 - 30.08.2016
Dialog dla kompetencji jutra- seminarium w Gdańsku
Cykl konferencji regionalnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Jak sprawić, aby system edukacji nauczał praktycznych umiejętności lepiej odpowiadał na bieżące potrzeby rynku pracy?
Jakie można zastosować narzędzia wspomagające rozwój kompetencji zawodowych?
Jakie są możliwości zaangażowania przedsiębiorców w kształt programów nauczania?
Na te tematy będziemy dyskutować podczas pierwszej z cyklu regionalnych konferencji „Dialog dla kompetencji jutra”, którą organizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości we wtorek, 30 sierpnia 2016 r. w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto w Gdańsku.
Głównym celem konferencji jest tworzenie partnerstwa opartego na dialogu
i promowanie otwartości w komunikacji wewnątrz firm, co ma wspierać ich rozwój oraz podnoszenie kompetencji ich pracowników. Uczestnicy będą mieli również okazję zapoznać się z działaniami PARP dla przedsiębiorców w ramach PO WER.
Konferencja Dialog dla kompetencji jutra obejmuje trzy części:
- I część – przedstawiać będzie trendy, które w najbliższych latach będą wpływać na rozwój firm oraz prezentować obszary działań PARP do 2020 w zakresie podnoszenia kompetencji przedsiębiorstw i ich pracowników,
- II część – poświęcona budowaniu przewagi firm, planowaniu rozwoju i zarządzaniu zmianami z perspektywy praktyków biznesu,
- II część – podzielona na cztery równoległe ścieżki tematyczne dotyczące zagadnień związanych z podnoszeniem kompetencji pracowników, budowaniem dialogu i partnerstwa wewnątrz przedsiębiorstw oraz prezentacją rozwiązań przyczyniających się do rozwoju firm.
Do udziału w konferencji zostali zaproszeni praktycy biznesu – prezesi i wiceprezesi firm, specjaliści z dziedziny rynku pracy, zarządzania, eksperci w zakresie współpracy biznesu z edukacją oraz mentorzy, którzy odnosząc się do swoich praktycznych doświadczeń, będą inspirować uczestników do inwestowania w rozwój własnych firm.
Konferencja rozpocznie się warsztatem otwarcia poświęconym praktyce podnoszenia kompetencji pracowników MŚP. Prezentacje będą odbywać się w różnorodnych, atrakcyjnych dla uczestników formach.
Program konferencji został ułożony tak, aby w największym stopniu przekazać wiedzę, wymienić się doświadczeniami i stanowić inspirację do podejmowania działań na rzecz współpracy środowisk biznesu i edukacji.
Fundacja poprowadzi jeden z paneli odbywających się podczas seminarium: “Dziękuję za trudności. Czyli o budowaniu przewagi z perspektywy szefów firm”. Podczas spotkania będziemy mieli szansę na szczerą rozmowę o kłopotach, które wpisują się w rzeczywistość każdego przedsiębiorcy. Nasi goście, odnoszący sukces właściciele firm rodzinnych podzielą się swoimi przeżyciami i ujawnią strategie, które okazały się dla nich skuteczne w walce z kłopotami. Wspólnie pokusimy się o odkrycie jasnej strony kryzysów i ich wpływu na nasze życie. Nasi prelegenci
- Ewa Sobkiewicz (Salve Medica)
- Agnieszka Pietrzykowska-Czarna (Agnes Fashion Group)
- Dawid Gryniewicz (Manufaktura Mojej Mamy)
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy i szczegółowy program seminarium znajdziecie na stronie PARP
Organizator:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości