22.02.2017
Poszukiwany, poszukiwana!
W związku z realizowaniem przez Fundację licznych projektów potrzebujemy osoby w roli “Super Ogarniacza” na co najmniej 2 dni w tygodniu z perspektywą zwiększenia czasu pracy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Bieżąca kontrola płatności i finansów Fundacji.
Wystawianie faktur.
Pilnowanie należności i budżetów projektów Fundacji.
Pilnowanie kalendarza Fundacji.
Bieżąca korespondencja (głównie mailowa) w imieniu Fundacji z instytucjami, interesariuszami oraz firmami rodzinnymi.
Ścisła współpraca z księgowością, opisywanie dokumentów we współpracy z księgową.
Pilnowanie obiegu dokumentów projektów Fundacji.
Sporządzanie sprawozdania merytorycznego i do GUS, koordynowanie sprawozdania finansowego oraz pilnowanie terminowego składania dokumentów np. do KRS czy US.
Rozpisywanie delegacji w związku z projektami Fundacji.
Tworzenie projektów umów i ich konsultacja z prawnikami.
Tworzenie baz danych (np.w exel), sprawne poruszanie się w nich i zarządzanie nimi.
Byłoby super jeśli znasz CMS lub chcesz się nauczyć.
Kompetencje:
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
narzędzia typu Exel lub narzędzia zarządzania projektami
skrupulatność i dokładność
zdolności organizacyjne
chęć do uczenia się
Jeśli do nas dołączysz, to będziesz mieć możliwość:
stabilnego zatrudnienia
uczestniczenia w projektach międzynarodowych
zaangażowania się tworzenie Biuletynu Fundacji
uczestniczyć w warsztatach Fundacji doskonalących kompetencje osobiste i zarządcze związane z przedsiębiorczością
zdobycia doświadczenia w administrowaniu organizacją NGO
Zainteresowany/zainteresowana?
Wyślij do nas swoje CV na adres [email protected]
Na zainteresowanych czekamy do 3.03.2017.
Organizator:
Fundacja Firmy Rodzinne